Əllə yazılmış qeydlərin yazılması, beyin bölgələri arasında əlaqəni klaviaturada yazmaqdan daha yaxşılaşdırır.
"Operativ Məlumat Mərkəzi-OMM" xəbər verir ki, bu barədə “Frontiers in Psychology” jurnalında dərc olunan araşdırma göstərib.
Alimlər 36 kollec tələbəsindən elektroensefaloqramma (EEQ) vasitəsilə toplanmış beyin fəaliyyəti məlumatlarını təhlil ediblər. Onlardan beyin fəaliyyətini ölçərkən ekranda bir neçə dəfə görünən sözü qələmlə və ya yazmağı tələb ediblər. Onlar əl yazısı üçün rəqəmsal qələm və sensor ekrandan istifadə edib və klaviaturada yazarkən bir barmaqla düymələri sıxıblar.
İştirakçılar qələmlə yazanda beynin müxtəlif nahiyələrində aktivlik artıb, yazarkən isə artım olmayıb. Alimlər hesab edirlər ki, qələmdən istifadə zamanı hisslərdən alınan vizual və motor informasiya beyində öyrənmə üçün lazım olan əlaqələrin formalaşmasına daha yaxşı dəstək verir. Klaviaturada yazarkən sadəcə düymələrə basmaq beyni daha az stimullaşdırır.
“Bu, həm də planşetlərdə yazmağı və oxumağı öyrənən uşaqların “B” və “D” kimi bir-birinin güzgü təsviri olan hərflərlə nə üçün çətinlik çəkə biləcəyini izah edib.
Alimlər belə qənaətə gəliblər ki, klaviaturada yazmağın bir çox faydası (o cümlədən sürət) olsa da, vaxtaşırı əlyazmalardan istifadə etmək də faydalıdır.