“TikTok” “Avroviziya”nın rəsmi sponsoru oldu

“TikTok”  “Avroviziya”nın rəsmi sponsoru oldu
25.03.2023 06:34
Aa
dəq

Çinə məxsus sosial şəbəkə - “TikTok” ardıcıl ikinci il “Avroviziya” mahnı müsabiqəsinin rəsmi sponsoru olub.

"Operativ Məlumat Mərkəzi - OMM" xəbər verir ki, “TikTok” platforması “Avroviziya”nı dünyada ən çox baxılan və sevilən musiqi hadisəsi kimi tanıtmağı çalışacağını bəyan edib.

Qeyd edək ki, 2023-cü ilin “Avroviziya” mahnı müsabiqəsi Liverpul şəhərində keçiriləcək.

Həftənin ən çox oxunanları

“Lufthansa” Təl-Əviv və İrana uçuşların dayandırılmasını sentyabrın 24-dək uzadıb

“Lufthansa” Təl-Əviv və İrana uçuşların dayandırılmasını sentyabrın 24-dək uzadıb
DAVAMIN OXU davamın oxu

Avropa İttifaqı Ukraynanın Aİ-yə daxil olmasının vaxtını açıqlayıb

Avropa İttifaqı Ukraynanın Aİ-yə daxil olmasının vaxtını açıqlayıb
DAVAMIN OXU davamın oxu

İndoneziyada 5,6 bal maqnitudalı zəlzələ olub

İndoneziyada 5,6 bal maqnitudalı zəlzələ olub
DAVAMIN OXU davamın oxu

Rusiya F-16-nı araşdırarkən ABŞ NATO-ya təhlükə barədə xəbərdarlıq edib

Rusiya F-16-nı araşdırarkən ABŞ NATO-ya təhlükə barədə xəbərdarlıq edib
DAVAMIN OXU davamın oxu

ABŞ İsrailin Livana hücum etməsindən ehtiyat edir

ABŞ İsrailin Livana hücum etməsindən ehtiyat edir
DAVAMIN OXU davamın oxu